لاین 25 - بانک فایل

لاین 25 | بانک جامع فایل درسی و آموزشی

با 156597 عنوان فایل

برای یافتن فایل مورد نظر، کلمه یا عنوان کلیدی خود را وارد نمایید.

پاورپوینت کارگاه بازار یابی

پاورپوینت کارگاه بازار یابی


              نوع فایل power point   قابل ویرایش ۲۱۷ اسلاید   قسمتی از اسلایدها ۱- بازاریابی فرآیندی است که از طریق آن افراد و گروهها نیازها و خواسته های خود را از طریق تولید و مبادله محصولات و ارزش با دیگران تأمین می کنند ۲- بازاریابی دانش انطباق و همسـویی منابع انسانی ، مالی و فیزیکی سازمانها با خواست ها و نیازهای مشتری است . ۳ شناسایی ( مشتریان، رقبا و کل بازار )، شناساندن ( کالاها و خدمات به مشتریان) و ایجاد رضایت (برای مشتریان و خودمان).  4- همه تلاشهای نظام‌مند برای شناخت نظام بازار و اقدام مناسب نسبت به انواع تقاضاها با توجه به نظام ارزشی جامعه و هدفهای سازمان . مفاهیم اساسی در تعریف بازاریابی نیاز: بیان کننده حالت محرومیت احساس شده در فرد است. خواسته : شکل برآورده ساختن نیازهاست. محصول : هرچیزی که خدمتی ارائه می دهد یا نیازی را برآورده می سازد. تقاضا : توانایی رفع خواسته است. مبادله : مجموعه اعمالی که طی آن دو طرف،ارزش هایی را با یکدیگر معاوضه می کنند. بازار : محلی برای مبادلات بالقوه. ویژگیهای امور خد …