پاورپوینت در مورد چشم انداز تحول اداری مدیریت امور مالی
نوع فایل : پاورپوینت ( Power Point ) قابل ویرایش تعداد اسلاید ها :۵۳ اسلاید بخشی از اسلاید ها : مدیریت امور مالی دارای ۵ اداره به شرح ذیل می باشد: 1_اداره نظارت و پایش عملکرد مالی (رسیدگی سابق) ۲_اداره حسابداری منابع و تامین اعتبار(دفترداری سابق) ۳_اداره حسابداری پرسنلی شاغلین و باز نشستگان ۴_اداره حسابداری مدیریت (اموال سابق) ۵_اداره درآمد شرح وظایف اداره حسابداری منابع و تامین اعتبار(دفترداری سابق) ثبت کلیه در یافتهای دانشگاه وکلیه پرداختها ی قطعی وموقت وامانی و درامدی ثبت وپرداخت کلیه هزینه های انجام شده اعم از حسابرسی وتملک داراوییهای سرمایه ای ستاد وواحد های تابعه ثبت ونگهداری وجوهات سپرده ها وتضمینات و مناقصات ومزایده ها ستاد وواحدهای تابعه ثبت وطبقه بندی وتلخیص کلیه حسابهای دانشگاه تهیه وتنظیم صورتحسابهای مالی اعم از جاری وتملک وتهیه عملکرد برنامه های جاری وتملک واختصاصی وردیفهای ابلاغی ارسال ماهیانه ونهائی صورتحسابهای مالی به مراجع ذیصلاح ناظر از قبیل دیوان محاسبات وحسابرس دانشگاه ووزارت دارائی &nb …
برخی از فایل های مرتبط:
- پاورپوینت چشم انداز تحول اداری مدیریت امور مالی
- دانلود اصل سوالات آزمون شرکتهای خصوصی شایستگی آشنایی با امور تدارکات و پشتیبانی (مورد نیاز دسته های شغلی مالی و اداری و حقوقی، فنی و اجرایی)
- سوالات تست درس کاربر نرم افزار امور اداری رشته امور اداری کاردانش
- تحقیق درباره مدیریت امور اداری
- دانلود مقاله مدیریت امور اداری
- پاورپوینت مدیریت اداری و مالی
- کتاب کار مسئول امور دفتری به شکل سوال و جواب جهت رشته امور اداری شاخه کاردانش سال ۹۸
- دانلود خلاصه کتاب [مدیریت تحول اداری سازمان] – مسعود احمدی- pdf –
- پاورپوینت فصل ۲ اقتصاد پایه دهم انسانی بودجه و امور مالی دولت (بخش ۴ مدیریت کلان اقتصادی)
- گزارش کارآموزی حسابداری مدیریت امور مالی شهرداری