لاین 25 | دایرکتوری جامع فایل درسی و آموزشی

با 227245 عنوان فایل

برای یافتن فایل مورد نظر، کلمه یا عنوان کلیدی خود را وارد نمایید.
[adrotate group="6"]
  • برای استفاده بهتر از امکانات سایت، وی پی ان و پروکسی خود را خاموش نمایید. 
  • به دلیل بالا بودن حجم فایل های ایندکس شده، هنگام جستجو صبور باشید و در صورت بروز بهم ریختگی در صفحه آن را رفرش کنید. ( Ctrl+F5 )
  • لاین 25 یک سایت ارجاعی است؛ از این رو مسئولیت فایل های معرفی شده با فروشندگان آن است.

دانلود مقاله بسته بندي و نقش آن در بازاريابي و فروش

دانلود مقاله بسته بندي و نقش آن در بازاريابي و فروش


            لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب * فرمت فایل : Word ( قابل ویرایش و آماده پرینت ) تعداد صفحه :5   بخشی از متن مقاله بسته بندي و نقش آن در بازاريابي و فروش در موضوع توليد و فروش امروزه دو ديدگاه متفاوت وجود دارد .ديدگاه اول كه آنرا ديدگاه مبتني بر فروش مي نامند بر توليد و سپس فروش مي انديشد .در اين ديدگاه توليد كننده قبل از آنكه بازار محصول و مشتريان خود را بشناسد اقدام به توليد كالا نموده و آنگاه با توسل به روشهاي تبليغي مختلف تلاش مي نمايد كالاهاي توليدي خود را در بازارهاي مختلف به فروش برساند. در اين روش قطه شروع توليد، بنگاه توليدي است . اين ديدگاه يك ديدگاه سنتي در توليد مي باشد و با عنايت به تنوع سلائق و تغييرات سريع سليقه مصرف كنندگان و از طرفي محدوديت سرمايه و زمان نمي تواند در دنياي امروز منجر به كسب درآمدهاي مورد انتظار شود . ديدگاه دومي كه از آن به ديدگاه مبتي بر بازار و  بازاريابي ياد مي شود، معتقد است امروزه قبل از اقدام به توليد يك كالا بايد بازار هاي آن كالا را شناخت و سپس متناسب با توان توليدي خود ، بازا …

((توجه: شما برای دریافت این فایل از "لاین 25" خارج و وارد سایت فروشنده می شوید؛ از این رو "لاین 25" مسئولیتی در قبال کم و کیف فرایند خرید و دانلود آن نخواهد داشت. در صورت بروز اشکال در خرید و یا دانلود لزوماً باید با پشتیبان سایت فروشنده در تماس باشید.))

[adrotate group="8"]
[adrotate group="7"]