↓↓ لینک دانلود و خرید پایین توضیحات ↓↓ فرمت فایل : word ( قابل ویرایش و آماده پرینت ) تعداد صفحات :10 قسمتی از متن فایل دانلودی : روشهاي تدريس رياضي كه عموماً مبتني بر تلقين و تحميل نظريات است و در سايه تمرين و تكرار به بالاترين سطوح محفوظات دانشآموزان مي پردازد منسوخ است زيرا با اين روش ها ممكن نيست انديشه رياضي را در دانشآموزان پرورش داد. ميان قواعد گوناگون و وادار كردن دانشآموزان به تمرين و تكرار، علاقه و دلبستگي آنان را به رياضيات مي خشكاند و مانع رشد و تكامل عقل آنان ميشود. به گفته پوليا، حل مسئله شامل چهار مرحلهي فهم مسئله، طراحي نقشه، اجراي نقشه و دوبارهنگري است. دانشآموزان درك مفهومي را از طريق تفسير اصول رياضي در يك مسئله و ترجمهي اين ايدهها به يك بازنمايي منسجم رياضي با استفاده از حقايق مهم مسأله به نمايش ميگذارند. دانشآموزان …