فایل مورد نیاز خود را در 78,565 عنوان موجود جستجو نمایید!

بازاریابی الکترونیکی و آمیخته های بازاریابی

در این فایل تلاش شده است تا به صورت توصیفی نگاهی به ارتباط بین بازاریابی الکترونیکی و آمیخته های بازاریابی شود. مطالعه مطالب این فایل برای دانشجویان رشته مدیریت بازارگانی در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد توصیه می شود. فایل پروژه: ورد اندازه و نوع فونت: بی لوتوس 14 فاصله سطرها: 1 منبع: دارد تعداد صفحات: 14 منبع گردآوری مطالب: به صورت کتابخانه ای نوع پژوهش: به صورت توصیفی فهرست بندی: دارد   فهرست بندی مطالب 1- مقدمه 2- بازاریابی الکترونیکی 3- اینترنت و بازاریابی 4- آمیخته های بازاریابی و بازاریابی الکترونیکی   5-  اصول بازاریابی الکترونیکی 6- تکنیک های بازاریابی الکترونیکی 7- بازاریابی شبکه ای 8- اثر بازاریابی الکترونیک بر فروش و هزینه شرکت ها 9- اهداف استراتژیک در بازاریابی الکترونیک 10- نتیجه گیری …

به اشتراک بگذارید:

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در pinterest
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در skype

تمام حقوق این سایت برای لاین 25 محفوظ است.